FAQ
SKLEP STACJONARNY
1.Gdzie mieści się sklep stacjonarny?
- Ul.Kondratowicza 4C 03-242 Warszawa
2.W jakich godzinach sklep jest otwarty ?
- W okresie wakacyjnym pracujemy godzinę krócej: Poniedziałek - Piątek 10-18, Sobota 10-14. W pozostałym okresie nasze standardowe godziny pracy to: Poniedziałek - Piątek 10-18, Sobota 10-14. Aktualne godziny otwarcia znajdziesz zawsze w zakładce KONTAKT
3.Czy mogę zaparkować przed sklepem samochód?
- Tak. Przed sklepem i w okolicy jest możliwość zaparkowania (nie zawsze są wolne miejsca i nie jest to od nas zależne)
4.Jak do nas dojechać?
- Metrem ( Stacja BRÓDNO)
- Autobusem (Przystanek METRO BRÓDNO - 104, 112, 134, 169, 176, 204, 226, 234) (Przystanek REMBIELIŃSKA - 114, 126, 145, 156, 414)
- Tramwajem (Przystanek REMBIELIŃSKA , POBORZAŃSKA lub METRO BRÓDNO - 1 ,3 )
Autochtoni mogą do nas dotrzeć rowerem, hulajnogą albo pieszostopem:)
5.Czy sklep znajduje się obok stacji METRA?
- Tak, wejście do stacji metra BRÓDNO znajduje się w odległości ok.200 m od naszego sklepu
6.Kupiłem przez sklep internetowy czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
-Tak. Jest możliwość odebrania zamówienia w sklepie stacjonarnym , jednak po wcześniejszym dokonaniu płatności oraz po informacji na mejla o możliwości odebrania zamówienia. Nie ma możliwości odebrania nieopłaconego zamówienia. Zawsze (w godzinach otwarcia) można dokonać zakupów w sklepie stacjonarnym.
7.Czy asortyment w sklepie stacjonarnym różni się od internetowego?
- Tak. Więcej produktów jest w sklepie stacjonarnym. Staramy się na bieżąco powiększać asortyment sklepu internetowego.
REJESTRACJA W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.Czy muszę być zarejestrowany aby dokonać zamówienia w sklepie?
- Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji. W przypadku wyboru tej opcji nie będziesz mieć jednak możliwości sprawdzenia historii swoich zamówień. Przy kolejnych zamówieniach będziesz musiał ponownie wpisać dane dotyczące dostawy.
2.Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?
- Na dole strony w zakładce - MOJE KONTO - kliknij REJESTRACJA. Uzupełnij niezbędne dane :
- podaj swojego e-maila
- wpisz hasło, dzięki któremu będziesz miał możliwość logowania się w naszym sklepie
- podaj numer telefonu
- zapoznaj się z naszym regulamin i zaakceptuj go
LOGOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.Jak zalogować się w sklepie?
- Kliknij ikonkę -Logowanie- umieszczoną w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub na dole strony (telefon komórkowy).
- Wybierz opcję Zaloguj się
- Podaj adres e-mail oraz hasło.
- Możesz również zalogować się poprzez Facebook
3.Co mam zrobić, gdy zapomniałem swojego hasła lub loginu?
- Jeśli nie możesz się zalogować, kliknij w napis Zapomniałem hasła i podaj swój adres e-mail, który został użyty do założenia konta. Na maila otrzymasz wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.
ZAMÓWIENIA
1.Jak złożyć zamówienie na sklepie?
- Wybierz produkt, który Cię interesuje i dodaj go do koszyka.
Po prawej stronie wyświetli się okno potwierdzające dodanie produktu do koszyka Jeśli chcesz do niego dodać więcej produktów, kliknij przycisk - KONTYNUUJ ZAKUPY -. Jeśli chcesz złożyć zamówienie, wybierz przycisk - DALEJ -
Zaloguj się lub zrób zakupy bez rejestracji jako gość
Zakupy z logowaniem:
- Sprawdź czy Twoje dane są poprawne. Możesz je zmienić na tym etapie zamówienia.
- Sprawdź zawartość swojego koszyka.
- Wybierz sposób dostawy
- Jeśli potrzebujesz wpisz komentarz w polu - WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAWCY -
- Sprawdź wszystkie dane, pamiętaj, że zawsze możesz się cofnąć kliknąć w przycisk - POPRZEDNI KROK -
- Kliknij - ZAMAWIAM I PŁACĘ .
- Zostaniesz przekierowany do strony obsługującej wybraną metodę płatności. Dokonaj płatności.
- Gotowe. Twoje zamówienie zostało złożone.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienia.
(Sprawdź SPAM)
Zakupy bez rejestracji:
-Wybierz - KUPUJ BEZ LOGOWANIA -
- Sprawdź zawartość swojego koszyka.
- Wybierz sposób dostawy
- Uzupełnij Dane Nabywcy.
- Jeśli potrzebujesz fakturę zaznacz - Chcę otrzymać fakturę, w innym przypadku do towaru dołączymy paragon
- Jeśli potrzebujesz wpisz komentarz w polu - WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAWCY -
- Sprawdź wszystkie dane, pamiętaj, że zawsze możesz się cofnąć kliknąć w przycisk - POPRZEDNI KROK -
- Kliknij - ZAMAWIAM I PŁACĘ .
- Zostaniesz przekierowany do strony obsługującej wybraną metodę płatności. Dokonaj płatności.
- Gotowe. Twoje zamówienie zostało złożone.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienia.
- (SPRAWDŹ SPAM)
2.Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
- W wyjątkowych sytuacjach przyjmujemy zamówienia telefonicznie, jednak dla komfortu zarówno naszego jak i klienta wolimy realizować zamówienia poprzez sklep internetowy
3.Czy mogę anulować moje zamówienie? Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
- Jeśli chcesz anulować zamówienie bądź z niego zrezygnować, poinformuj o tym mejlowo bądź telefonicznie. Zamówienie zostanie anulowane wyłącznie wtedy, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana.
4.Czy mogę zmienić wybrany sposób dostawy lub płatności?
- Jeśli chcesz zmienić sposób dostawy bądź płatności, poinformuj o tym nas telefonicznie bądź mejlowo. Zamówienie zostanie odpowiednio zmienione wyłącznie wtedy, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana
5.Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
- Wszyscy klienci otrzymują automatycznie generowane maile z informacją o statusach zamówienia: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia, podsumowanie zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnej wiadomości, sprawdź swoją skrzynkę pocztową folder SPAM a potem skontaktuj się z nami. Możliwe, że podany przez Ciebie e-mail zawiera błąd lub transakcja nie doszła do skutku.
6.Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia. Co robić?
- Sprawdź swoją skrzynkę pocztową folder SPAM a potem skontaktuj się z nami mejlowo bądź telefonicznie.
7.Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
- Nie ma minimalnej wartości zamówienia
8.Czy przy "większym" zamówieniu otrzymam rabat?
- W takim przypadku rabatu skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mejlowo. Istnieje możliwość negocjacji ceny
WYSYŁKA/DOSTAWA
1.Darmowa dostawa -od jakiej kwoty?
- Darmowa dostawa obowiązuje od wartości zamówienia. W przypadku zamówienia powyżej 99 zł i płatności poprzez przelewy 24 dostawa będzie darmowa. Przesyłki pobraniowe nie są objętę darmową dostawą.
2.Jakie są koszty dostawy?
- Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj -> https://www.nygus.pl/dostawa,25
3.Jakie są opcje dostawy?
- Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj -> https://www.nygus.pl/dostawa,25
4.Czy mogę ustawić sobie planowany termin dostawy?
- Tak, jest taka możliwość. Po przejściu do koszyka na dole strony pojawi się kalendarz gdzie możesz ustawić sobie planowany termin dostawy. Pamiętaj jednak, że przewoźnik może mieć opóźnienie i data może się przesunąć.
5.Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?
- Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, poinformuj o tym nas mejlowo bądź telefonicznie. Zamówienie zostanie odpowiednio zmienione wyłącznie wtedy, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana
PŁATNOŚCI
1.Jakie są metody płatności za zamówienie?
- Możesz opłacić swoje zamówienie za pomocą szybkich płatności Przelewy24( BLIK, Visa Mobile, Płatność kartą, Limit P24NOW), dokonać przelewu tradycyjnego, zapłacić gotówką przy odbiorze paczki.Więcej informacji znajdziesz tutaj-> PŁATNOŚĆ
2.Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
- Bank Millenium Numer: 59 1160 2202 0000 0003 2593 0800
3.Co zrobić, jeśli płatność poprzez przelewy 24 nie powiodła się?
- Najlepiej będzie jak skontaktujesz się z nami mejlowo bądź telefonicznie. Możesz również dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto bankowe -> https://www.nygus.pl/sposoby_platnosci,32
4.Czy mogę zmienić formę płatności ?
- Jeśli chcesz zmienić formę płatności, poinformuj o tym nas mejlowo bądź telefonicznie. Zamówienie zostanie odpowiednio zmienione wyłącznie wtedy, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana
ZWROTY/WYMIANY
1.Jak dokonać zwrotu?
- W przypadku skorzystania z możliwości zwrotu należy uzupełnić formularz dostępny na stronie (wkleje link) oraz wysłać zwracany produkt do sklepu
2.Gdzie znajdę Formularz odstąpienia od umowy?
- Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz w stopce na dole strony -> FORMULARZ
3.Na jaki adres mam wysłać towar?
NYGUS F.H.U
- Ul.Kondratowicza 4 C 03-242 Warszawa
4.Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego sklepu. Pamiętaj, by w formularzu odstąpienia od umowy lub w wiadomości mailowej podać nam numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności. Jeśli o tym zapomnisz, 14-dniowy termin zwrotu środków będzie liczony od momentu podania numeru konta. Większość zwrotów dokonujemy w ciągu kilku dni.
5.Czy mogę oddać towar zakupiony w internecie w sklepie stacjonarnym?
- Tak. Zapraszamy z dowodem zakupu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki
REKLAMACJE
1.W jaki sposób mogę zareklamować produkt?
- Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady skontaktuj się z nami jak najszybciej i odeślij go z powrotem na adres naszego sklepu.
2.Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
- Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni w przypadku podmiotów gospodarczych i 14 dni w przypadku Konsumentów.
3.Czy do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu?
- Do złożenia reklamacji potrzebny jest numer zamówienia, paragon bądź faktura zakupu.
4.Produkt uległ zniszczeniu w dostawie, co zrobić?
- Przed odbiorem przesyłki upewnij się, czy opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka jednak mogła zostać zniszczona pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny protokół w obecności kuriera, który ją dostarczył.
FAKTURY
1. W jaki sposób otrzymam fakturę?
- Faktura dołączana jest do paczki .Na życzenie Klienta możemy jednak nie dołączać faktury do przesyłki, tylko wysłać ją na podany adres e-mail .
2.Czy mogę otrzymać fakturę imienną/na osobę prywatną?
- Tak. Wpisując dane do wysyłki masz możliwość zaznaczenia jaki dokument sprzedaży potrzebujesz : paragon, faktura na os.prywatną bądź na firmę
3.Na fakturze jest inny odbiorca, nabywca gdzie mogę zmienić te dane?
- Podczas składania zamówienia wpisz odpowiednie dane w polu -WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAWCY-